Ny pimpad balkong


Igår så tog jag mig i kragen och städade balkongen. Dock så kändes det som att jag kanske gjorde det lite väl grundligt. Jag lyfte bort alla trätrallar och borstade bort alla löv och skit som var under, det var verkligen ingen härlig syn! Jag kan bara föreställa mig för hur många olika biologier som bodde där. Hur som helst så fick jag för mig att skura eländet oxå, men tyvärr så rann inte vattnet av från golvet så jag fick ösa ut det *haha* Någon borde verkligen måla om golvet, färgen är fruktasvärt flagad och ful! Ska inte föreningen göra sånt när man bo i en bostadsrätt? Jag tänker iaf investera i lite konsträs att täcka skiten med tills någon får för sig att måla om!

Igår så köpte jag turkosa sittkuddar, en vit lykta och en plastblomma i form av tusenskönor. Ja jag vet det är fusk med plast, men den ser faktiskt riktigt äkta och fin ut! Hur skönt som helst ju att slippa komma ihåg att vattna! Åsa: Jag tror att detta skulle vara något för dig! ;o)

Nu fattas bara en fin blommlåda med lite örter i, en stor heltäckande matta till golvet och nån fin plastduk!

Kommentarer
Postat av: tarziii

mysigt! snyggt med den blåa färgen

Postat av: Åsa

hahaha...definitivt något för mig! Min förmåga att hålla växter vid liv är väl inte den bästa om man säger så ; )

2009-04-20 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91