Matthew Williamson for H&M



Idag släpptes kollektionen på H&M. Jag höll mig undan från kallabaliken som förmodligen utspelade sig. Jag tycker det finns många fina plagg, men alla känns väldigt extravagnta, vilket iof är kul, men det känns som att det skulle vara svårt för en vanlig svensson att hitta tillfällen att använda dem. Långklänning tycker jag är heeelt fantastisk! Men om jag ska lägga 2000 kr på en klänning vill jag ju iaf se ett tillfälle då jag vet att jag skulle kunna använnda den! För när i hela friden skulle man kunna göra det, på ett bröllop? Nja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91