Ett helt inlägg bara om fisar..

Jag vet, oerhört moget inte sant?! ;) Men ibland så måste man faktiskt vara sig själv, slappna av och släppa ut.. *hihi*

Läste precis i Cosmo att det har gjorts en undersökning och om en man och en kvinna äter exakt samma saker så kommer kvinnans fisar att lukta äckligare än mannens.. orättvist!

Känner att jag vill dela med mig av min jävligt roliga nattliga upplevelse. Vaknade mitt inatten av att jag behövde kissa. Halvsover när jag uträttar mina behov och när jag är på väg tillbaka till sängen så hör jag ett främmande ljud. Stelnar till! Och får för mig att någon annan är i lägenheten. Det tar ca 10 sekunder innan jag fattar att det va jag själv som fes.. *asg* Fnittrandes lägger jag mig och somnar om.. Så här i efterhand så kan jag inte låta bli att dra lite på mmunnen när jag tänker på min skräckslagna reaktion av mina egna fisar! =)

Det va bara det jag ville säga.. Hej och tack för idag! =)
Kommentarer
Postat av: Amy

Haha :-D Läste det här för en stund sedan, skrattar än!

2008-09-18 @ 01:37:21
Postat av: Linda

Amy: Hihi.. Kul att man kan glädja nån! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91