Torr schampo, chai te, julmarknad etc..




Hade egentligen bara tänkt att köpa ett sånt där adventsljus med datum på ni vet, men jag kom hem med det här istället.. Ljuset glömde jag helt bort! *asg* Han med även med lunch med Johan å hans nya tjej samt en sväng till Julmarknanden i Haga. Marknaden var mycket mysigare än väntat med en massa små stånd, rostade mandlar och lussekatter varje gathörn! Kommer definitivt att traska omkring där igen innan jul!

* Rött vin till ikväll "Sangre de Toro" Riktigt gott och fylligt, stor favorit!
* Ännu mer grönt Chai Te som jag hittade i en teaffär i Haga.
* Torrschampo från Lee Stfford. Har inte använt torrschampo förut, men det här verkade vara riktigt bra!
* Korsett från H&M. Va först inne på en vanlig axelbandsös BH, men kom på att sån här fömodligen sitter bättre. =)
* Halsband från Gina Tricot till nyårsklänningen!
* Mossgrön lång poloklänning från Gina Tricot.
* Jullöpare från Indiska
* Pepparkakskrydda till mitt och Karins julbak imorgon. Ni vet väl att man ska gra dagen innan! Mucho viktigt! ;o)

Jisses! Å jag som bara skulle köpa ett ljus!
Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att du börjat blogga igen.

Postat av: Linda

Anna: Roligt att se att någon läser oxå! =)

2008-11-30 @ 11:40:16
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Tobbe (the original)

Kul att du är tilbaka. Welcome back!!!

2008-11-30 @ 12:12:08
Postat av: Linda

Tobbe: Man tackar! =)

2008-11-30 @ 13:21:10
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91