Julpyssel!




Nu är min lägenhet julpimpad, ren och fin! Känns mysigt att få plocka fram julsakerna igen! Det är skumt det där.. det är precis lika roligt att plocka fram dem som att få bort skiten när julen är över! *hehe*

Idag har jag och Karin julpysslat. Pepparkakor, tryfflar och pepparkashus blev det! Attan va svårt det ska vara att limma ihop huset. Skorstenen råkade hamna på fel håll, men jag försökte väga upp det med lite hjärtan.. =)

Btw: Min danspartner från igår ringde.. här går det undan vill jag lova..! *hmm*
Kommentarer
Postat av: Emily

Jag har några kommentarer!!



1. Varför har du inte nämnt "danspartnern"??

2. Varför finns det inget hjärta med mitt namn??

3. Det SYNS att skortstenen är på fel håll!! ;)

4. Fan vad snygg du är i din nya hårfärg!!



Kram kram!! :)

2008-12-01 @ 18:20:10
Postat av: Emma

Vilket sött pepparkakshus ^^

Postat av: Linda

Emily: Duktig tös! hehe

1. Råkade glömma.. Oopsi! Ska aldrig hända igen, lovar!

2. Det kommer det kommer.. dessutom så var de här till mina kolegor.. =)

3. Attan! =(.. =)

4. Hehe.. tack gumman!

2008-12-02 @ 14:09:11
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Linda

Emma: Haha.. tack! Minus skorsstenen då!

2008-12-02 @ 14:11:01
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91