God morgon på er!

Idag när jag vaknade och kolla på klockan så var hon bara nio. Hatar att behöva ställa klockan på helgerna, men samtidigt så vill man ju inte siva bort hela dagen heller!

Började dagen en med riktigt engelsk frukost med scones, ost, fikon marmelad och GRÖNT CHAI TE, är helt kär i det här teét! Smakar lite juligt och underbart gott! Dessutom så är det hälsosamt OCH
Rättvisemärkt! Rättvisemärkt eller Fair Trade innebär att:

* Odlare och anställda får förbättrade ekonomiska villkor.

* Barnarbete och diskriminering motverkas.

* Demokratin och organisationsrätten främjas.

* Lokalsamhället utvecklas socialt och ekonomiskt.

* Miljöhänsyn och ekologisk produktion främjas.

Nu tänkte jag ge en sväng till Haga, har för mig att det ska vara julmarknad där idag. Sen blir det lunch med Johan och därefter Glöggfest!

Hoppas ni får en skön dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91