Glöggfest!


Igår va det glöggfest hos Anna. Massor av trevligt folk och ett överflöd av mat och julgodis! Tiden sprang iväg otroligt snabbt och vi kom inte ner till stan förän klockan va kvart i två. Parklane blev slutstation för kvällen. Grymt mycket folk! Va faktiskt riktigt skoj.. om man bortsåg från alla taffsande idioter som jag skälde ut efter noter både en och två gånger! Vad är det för fel på det manliga könet som gör att de ibland  tror att det är fritt fram att klämma både här och där!? Hur som helst, hittade mig iaf en trevlig danspartner som kunde hålla händerna istyr..=)

Kvällen outfit blev följande:
* Klänning med pajletter- Åhlens
* Strumpbyxor- Ullared =)
* Svarta pumps- Vagabond
* Svart väska- Kina
* Silverfärgade örhängen- H&M (huuur gamla som helst!)

Körde även på lösögonfransar igår (kvällen till ära *hehe) Brukar köpa H&M´s och sen klippa isär dem och bara fästa dem på ytterdelen av ögat. Tycker det ser lite mer lagom ut än om man kör på hela. Dessutom så är det bekvämare.. eller man man nu ska säga.

Testa torrschampot igår oxå. Vilken hit! Håret kändes tjockare och luktade jättegott! Känner på mig att det kommer att bli en favorit!

Nu ska jag ladda inför lite jul pyssel med Karin, dvs ligga i soffan och nyktra til!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Den där klänningen är jättefin! Jag har kikat lite på den också =) Lite likt det linne jag köpte på mango, eller hur?!

2008-11-30 @ 14:17:18
Postat av: Linda

Åsa: Visst är de lite lika.. fast ditt linne är snyggare! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91