Dagens casual Friday.. eller nåt =)

Gud så skönt det är att det är fredag! Veckan har gått galet fort! Kan knappt fatta att det bara är tre arbetsveckor kvar innan det är julledighet?! =)

Dessutom så har jag köpt klart alla julklapparna så nu slipper man iaf fäktas med alla julbesatta människor på stan in jakten på den perfekta julklappen.

På tal om julklappar så är jag riktigt nöjd med årets klappar, de känns träffsäkra och personliga. Om jag får säga det själv så är jag ganska bra på att köpa julklappar *hihi*

Om någon skulle misstycka så är det nu det är läge att lägga in en liten anonym kommentar.. ;o)

Dagens klädsel:
* Lång skjorta- H&M
* Leggings- H&M
* Mocca stövlar- Nilssons
* Väska- Mulberry
* Svart väst- Lindex
* Svart skärp- Cubus
* Stor herrkolocka- Kina

Ledsen för de suddiga bilderna, men det är inte mitt fel att det är så in i helskotta mörkt på morgonen och städbelysning är nåt som aldrig kommer att existera hemma hos mig, här kör vi på mysbelysning till 100%! =)

Ibland blir jag så trött på mig själv.. tänkte bara skriva i princip helt kort vad jag hade haft på mig idag, men vad händer? Jo jag börjar sväva ut om både det ena och det andra.. måste jobba på detta! *hehe*

Nepp nu ska jag defenitivt sluta babbla och ägna mig åt tv:en för första gången ikväll.. =)

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är grym på att köpa julklappar gumman, och är det nån som vet så är det ju jag ; ) Idag ska jag bli lite julbesatt och ge mig ut bland alla andra i jakten på de perfekta julklapparna...hihi.. Ha en underbar dag! Puss på nosen

2008-11-29 @ 09:45:44
Postat av: Linda

Åsa: Hey baby! Hoppas ni hade det mysigt igår och att det blev några sarriga pepparkakor bakade! =) Skönt att höra att du håller med mig..hehe! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91