Vilken natt! =(

Va svintrött igår kväll så jag gick och la mig vid strax efter nio. Vid tolv vaknade jag av att jag hade riktigt ont i magen, brukar inte ha ont i magen.. men det här kändes lite som när jag åkte på samonella sist.. ingen skön känsla med andra ord.. Gick upp för att ta en ipren... då började världen snurra rätt rejält och flimra framför ögonen, bara att kasta sig i sägen igen för att inte svimma.. försök två gick iaf lite bättre, fick i mej iprenen och han nätt och jämt tillbaka till sängen innan det vad hej och godnatt för mig... Känner mig inte på topp den här fredgmorgonen.. trisst för fredagar är verkligen bästa dan i veckan! Hoppas att man känner sig pigg till after worken ikväll.. för den vill man ju inte missa! Annars så kan jag meddela att jag har kommmit över besvikelsen med modevisningen .. =) Bjuder på en liten egobild från Syndey i somras... tänk den som fick va brun igen!

image75
Kommentarer
Postat av: Dirren

Me like what i see ! :)

Hoppas du mår bättre idag.
Ha en bra fredag , och after work ;)

Kram Dirren

2008-03-07 @ 07:44:28
Postat av: Linda

Dirren: Tack! Jobbar på att må bättre.. tänkte snart försöka kurera mig med hjälp av lite morotskaka.. =)

Postat av: sussie

Snygg blogg! Hade själv en tråkig fredagskväll på krogen (ibland bättre att stanna hemma) bara trista killar ute. Deras enda intresse verkade vara att nypa en i rumpan...skärpning killar...

2008-03-08 @ 13:53:54
Postat av: Lollo

härligt när man är så brun!

2008-03-09 @ 11:43:52
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Linda

Sussie: Visst är det.. fast det vet amn inte förän det är försent.. ;)

Lollo: Eller hur!

2008-03-09 @ 17:46:53
URL: http://trueblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91