Thank's for being in my life!

435816-86Idag kommer Åsa och hennes söta hund Chico och hälsar på mig! Åsa är min allraste bästaste vän som jag har känt sen jag va fem år! Är så glad att jag har en vän som henne! Att umgås med Åsa är lika enkelt som att umgås med mig själv fast galet mycket roligare! Tro det eller ej, men under de 19 år som vi känt varandra så har vi aldrig bråkat på allvar, det har helt enkelt aldrig funnits någon anledning. Om hon vart kille och jävligt het så hade jag gift mig med henne på momangen! Men nu är inte fallet så så jakten går vidare..hehe!

Självklart så tänkte vi dra på en liten shoppningrunda och om det visar sig bli fint väder så blir det nog en riktigt långprmenad med voffsingen oxå.

Ikväll blir det slagerfest här med ett gäng vänner.. har nog potential att bli riktigt trevligt! Hejar på Chalotte eller de där tvillningarna (vad de nu hette)?! Efter det blir det en runda på stan.. lutar åt Excet för vi hade så galet kul där sist! Men man vet aldrig vart man hamnar..

Dagens klädsel:
* Svarta kostymbyxor- Esprit
* Svart linne- Palma, Mallorca
* Mingrön topp- H&M
* Halsband- I have no idea
* Guldklocka- Guess
* Pumps- Wedins






435816-91
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91