Om en annan söt bloggerska..

435816-92

Det finns en söt tjej med en populär blogg där ute i cyberspace som inte verkar allt för intelligent. Det är självklart möjligt att detta är totalt fel, hur som helst så baserar jag mina åsikter på konfidentiell information från en säker källa, saker som hon skrivit, åsikter hon har, stavfel etc. Nu skulle man kanske tro att detta kommer att leda till en äcklig smutskastning, men där har ni fel..

Alla kan inte vara lika intelligenta som Einstein men det betyder inte att man är mindre värd för det!
Så länge man står för vad man tycker, känner empati för sina medmänniskor, inte ljuger och bedrar (vita lögner tycker jag är helt oki så länge de används för att slippa såra någon annan och inte för att man själv ska slippa lindrigare undan) Självklart är ingen perfekt.. nä, inte ens jag *asg* Men alla är vi olika och bidrar med olika saker till världen vi lever i, smart, dum, knäpp, rolig pratkvarn eller bokmal, vilken roll du än väljer att spela så bidrar du med något aldeles speciellt till universum!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91