Räkfrossa med M/S Poseidon



Igår åkte vi med M/S Poseidon med jobbet på räkfrossa. Älskar räkor! Dessutom så fanns det även kräftor och krabbor, en massa goda såser och annat kraffs *me like a lot* Nygräddat baugettbröd fullproppat med räkor och gravlaxsås på är sannerligen inte fel! Förutom mat så bjöds det på "ta mig till havet" musik som några trubadurer stod för, riktigt mysigt! Dock är jag liiite seg idag eftersom det kanske eventuellt blev något glas vin för mycket.. *hehe* Men skoj va det!


Jag och min kolega Rulle


Anna och vår nya Kinesiska medarbetare, Alice


Allas vår Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91