Party Pics- Konsten att vakna vid rätt hållplats..


Kvällen började med EM-matchen Sverige- Spanien, som vi förlorade i tilläggstid! Borde vara straffbart enligt mig! Oerhört irriterande men Spanien va ju faktiskt bättre trots allt.. Lägg speciellt märkte till de mycket vackra tröjorna.. är det EM så är det det fan fullt ut! =)


Jag och min Åsa! Drinken i min hand (som för övrigt fick det att se ut som någon spytt i glaset när den va slut) var iaf grymt god och och en mix av vodka, jordgubbslikör och sprite, enkelt och väldigt gott! Sen om man haft en blender så man kunde gjort den frozen så hade det ju såklart varit ännu bättre! (namnsdags-present till mig.. någon?)


Två söta Emelisar och jag! Eftersom det här ska föreställa någon typ av modeblogg så kan jag meddela de intreserade att tunikan längst till höger köptes i Kina för ynka 30 sek, Emelies klänning är från Carins i Australien och min från Indiska, allt hämtat ur min garderob! Ja jag vet.. det är kankse på gränsen till skryt.. men jag kan inte hjälpa att tycka det är lite kul att mina vänner tycker om min garderob! =)


Ibland är man vääääldigt lättroad.. eller så beror det på att man har så fantastiskt roliga vänner! =)


Om ni undrar hur jag ser ut när jag är heeeelt oförstående så har ni svaret på det ovan! =)


Sist men inte minst.. Åsas KLÄNNING och halsband kommer från Gina Tricot.. och byxorna från Supré i Australien.. vet inte huuuur många gånger jag försökt övertala Åsa att ha åtminstonne strumbyxor och flasha sina grymma ben.. hittills utan resultat! =( Men skam den som ger sig.. some day I will succeed! *muhahaha*

Kvällen avslutades på Excet, blev rätt sent, tror inte vi va där förän halv två, men har man kul på förfesten så har man! =) Excet är för tillfället mitt favoritställe, massa små rum, schyst terass och grym musik enligt mig!

Träffade bl a en trevlig kroat som inte va helt fel, men jag varken hånglade upp honom eller gav honom mitt telefonnummer... hur duktig är inte jag?! I mitt något berusade tillstånd minns jag att jag tänkte nåt i stil med "Nej, Linda han är inte din typ gör nu inget dumt för i helvete som du kommer att ånga dan efter" Å jag måste säga.. "Fy fan va jag är bra på att lyssna på mig själv"! Vaknade upp helt ångestfri! *asg*

På spårvagnen hem så somnade naturligtvis alla tre, Åsa och Emelie med telefonen i hösta hugg (här i Gbg kan man nämligen betal resan med sms.. om man inte är för snål det vill säga.. no offence!) Det måste hur som helst sett väldigt roligt ut! På något sätt så lyckades vi iaf mirakulöst vakna precis lagom tills det var dags att kliva av! Heeelt otroligt att det ska vara så svårt att hålla sig vaken de 19 minuterna det tar att åka hem!
Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaha En väldigt kul kväll med väldigt härliga vänner!! =) Puss på nosen*

2008-06-16 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91