Gårdagens SATC klädsel + heta pics på "Dante"

Igår va det äntligen min tur att se Sex and the City filmen. Och den var verkligen så bra som alla sa att den skulle vara! Däremot så hade jag inte förväntat mig att den skulle vara så rolig! Älskar filmer med kluriga och klatchiga kommentarer! Sen får vi ju inte glöma den härliga uppenbarelsen av Dante i duschen! =) Lite sliskiga scener, men jag klagar inte! *hehe* Speciellt som att man fick se lite av hans dick oxå! =) Gissa om den karln kommer att få många brudar på kroken i framtiden!?

Gårdagens outfit:
* Svart kjol i stretch- Indiska
* Turkos topp- Vila
* Svarta strumpbyxor- Åhlens
* Svarta pumps- Vaga Bond
* Svart bälte- Hermes
* Stor herrklocka- Okänt märke

På tal om Dante.. va tvungen att googla lite på honom och tydligen så heter han Gilles Marini och är en fransk modell och skådespelare. Här kommer lite minst sagt heta pics på honom som iaf fick mig att dregla!











Kommentarer
Postat av: Johan

Du har snygg stil. Jätteläckert med en stor herrklocka! Har du facebook eller nått? Vore kul att snacka lite... Du har min nu i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91