Det här med Spraydate..



Den senaste tiden har jag roat mig med Spaydate. Måste erkänna att utbudet av heta killar med något innanför pannbenen inte är det största! Men jag har väl mejlat med en och annan som verkat åtminstonne lite intressant, oftast har det slutat med att intresset dött bort från min sida.. vet inte men möter man någon, face to face så vet man lixom direkt om personkemin stämmer.. över nätet så missar man det helt och någon som skriver jättebra och kul kan visa sig vara värsta nervösa tönten in real life..

Hur som helst så träffade jag iaf en kille förra veckan.. vi satt i Slottskogen en stund sen gick vi till en pub där han bjöd på vin och snacks innan matchen.. han va jättetrevlig och social men jag kände lixom ingen gnista (som vanligt!) Bör man inte iaf känna nånting på första dejten? Vet inte, tror häften av mig trivs aldels för bra med att vara singel för att ge utrymme för någon annan..

Har en annan dejt ikväll... den här snubben har jag meljat med lite sporadiskt i cirka två månader, typ ett mejl i veckan i snitt kanske, jag har fått intrycket av att han är trevlig, social och jordnära, men om jag ska se till tidigare erfarnhet så kommer jag säkert inte känna DET med honom heller. Tror egentligen min grej är mer att träffas live direkt, eftersom jag uppenbarligen går mycket på känslan.. We'll se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91