Blommig tunika från Gina!

Vill verkligen ha den här tunikan från Gina Tricot (149 kr!) som KLÄNNING!
Underbart somrig och härlig! Har ju tyvärr det lilla problemet med att jag är rätt lång så klänningar som funkar som kort kort på andra slutar på halva rumpan på mig.. och rumpflashande är inte rikitg min grej! Hmm.. man kanske kan köra med hotpants under, just in case lixom om den skulle vara precis på gränsen.. känner på mig att jag nog måste åka in till city efter jobbet å kolla in den! =) Hade varit läcker till morgondagens utgång!

Btw: Planerar att skriva inlägg liiite oftare än en gång i månaden i framtiden! Fast det e klart.. blir det tokfint väder så kan det kanske bli lite färre.. jag menar hur kul är det att sitta framför datorn/tven när solen skiner och man kan vara ute och ha det gött?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91