Bilder från helgen som gick!

Midsommar firades med picknick i Slottsskogen med Åsa, Helene och Chico! Egentligen så tänkte vi åka ut till nån ö, men när vi stod där och väntade på spårvagnen så började det regna (som vanligt på midsommarafton!). Hur som helst så satt vi oss under ett träd käkade, lite småkyligt men ändå mysigt!
 

Åsa och Chico


På kvällen va vi bara hemma och tog det lugnt, käkade tacos, kollade på film och snackade en massa skit. Inte så midsommaraktigt kanske, men väldigt slappt å gött! =)


Den perfekta tacosen! *hehe* Måste erkänna att jag är grym på att vika bröden.. hade det funnits en tävlig i "vik-den-perfekta-tortillan" så hade jag förmodligen kammat hem segern *asg*


På lördag va det fest!!! Vi va ju tvugna att ta igen lite efter den slappa fredan! Nedan: Alle och Helene


Jag och Åsa.. ingen jättecharmig bild, men va fan! Gillade verkligen klänningen från Gina.. men vaför varför.. ska alltid sömen hamna mitt på boobsen.. det är ju inte direkt så att jag ag är utrustad med ett par gigantiska!


Jag och Chico.. världen gosigaste vove!


Lugna och sofistikerade.. tidigt på kvällen..=)


Senare på kvällen.. inte lika lugna längre!


I väntan på bussen.. som senare visade sig bli en taxi.. jävla Västtrafik!


Söta Alle!


Inget är så gott som lite nattamat runt fem-tiden på morgonen. I lördags blev det schebab! =)


Det va min helg det! Hoppas att ni oxå hade en toppenhelg!

Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91