Ännu en kjol från Indiska!


Igår blev det lite shopping, va ju tvungen att fira att jag går på semester nu! *hihi* Blev iaf ännu en kjol från Indiska, den här gången i mossgrönt. Är helt såld på de här kjolarna, sitter som en smäck och är väldigt bekväma för att vara pennkjolar! Har redan en röd och en svart. De finns även i kleinblue, rosa och vitt. Sen köpte jag en ljusgul långärmad tröja på Cubus, väldigt mjuk och skön. Har även denna i blått! Hade en gul förut, men den lyckades jag så försmädligt missfärga till sunkgrå! =( Men 99 kr för en ny sved inte så mycket!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Fiint !:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91