Pix från Fallens Dagar i Trollhättan

Godmorgon! Då sitter man på jobbet då och försöker att fördriva tiden.. inte det lättaste efterom mitt jobb mestadels går ut på att koordinera folk och det är så gott som tomt här! Men men.. hade ett snack med bossen igår och hon praktiskt taget förbjöd mig att sitta och rulla tummarna i åtta timmar och sa åt mig att jag gärna fick kila tidigare.. kommer nog göra så, men är väl kanske lite för väluppfostrad för att det ska kännas helst ok.. *hehe*

Slutet på sista semesterveckan spenderades i Trollhättan hos Åsa. På torsdagen drog vi till mitt nya favoritmys ställe SMÖGEN. Så himla mysigt att strosa runt på bryggan, kika i små butiker och äta glass!

Fredag till Söndag var det Fallens Dagar i Trollhättan vilket innebär att hela stan invaderas av massor med folk. Fredagen blev ganska lugn, vi käkade och kryssade runt bland lite olika öltält. Kvällen avslutades med att vi kollade på fallen. Riktigt effektfullt med cool ljussättning och spännande musik!

I lördags va det fest hos Emma. Killarna som va med i Åre kom ner från Norrköping och festade. Riktigt kul att se dem igen! =) Redan vi halv elva tiden drog vi till Butlers för att slippa kön, vilket vi med nöd och näppa gjorde! Det dröjde inte länge förän det va grymt mycket folk och en temperatur som närmade sig 30 strecket. När vi fått nog av att bli trampade på fötterna så drog vi till MAX och köpte käk =)

Outfit:
* Svart fodral- ZARA
* Lackpumps- Vaga Bond
* Skärp- H&M
* Halsband- Guldfynd
* Örhängen- Present från Emelie (tack gumman!)
* Massa guldarmaband- H&M och Indiska
* Väska- köpt i Kina

Btw: Bossens pojkvän tittade precis förbi och lämnade en bärbar hårddisk till mig! Jihooo!!! Äntligen kan jagt föra över allt från min gamla laptop till min nya! Gissar på att jag har att göra hela kvällen för att föra över alla filer och ominstallera alla program.. Ibland så önskar man att man hade pojkvän.. men bara ibland *hehe*


Smögenbryggan


Fredag kväll, lugna och sansade =)


Fallen i Trollhättan på kvällen..


Lördagkvällen inleddes med lite shots, ovan med banansmak.. inte helt fel faktiskt =)


Jordgubbs shots *jummie*


Hos Emma: Sabina, Johan, Martin, Åsa, Emily och Peter


Söta Åsa och Martin..


Sabina och Johan


Grabbarna drack tjedricka hela kvällen, Bacadi Breezer. Men för att göra det hela lite manligare så spetsades den med rom. Inte helt fel faktiskt =)


Emma, Åsa, Jag, Emily och Sabina

Allt eftersom tiden gick så invarderades lägenheten med mer folk.. fast av någon märklig anleding så lyckas jag alltid glömma av att jag har kameran med mig när jag bli lite för friskad *asg*

Bilder från Åre och Noge kommer.. ska bara fixa nya datorn först!

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: j

polar är ju bara för gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91