Jag sover naken..



..sådär ja, då va den djupa hemligheten avslöjad *asg*

Vad jag ska komma till är min dröm som jag drömde inatt.. riktigt läbbig! Först så drömde jag att jag blev fastbuden och nästan våldtagen av en kille som inte kan ha varit större än en normal 10 åring (hur nu någon så liten person skulle lyckas med den prestationen i verkligheten det är över mitt förstånd! Men man får ju inte alltid välja sina drömmar..) Hur som helst så låg jag sen där naken i sängen (i verkligheten och i drömen). I verkligheten så var det väldigt varmt under duntäcket och jag kände för att flasha asset lite för damråttorna (fortfarande verkligheten) men min dröm hindrade mig från detta hela natten eftersom jag drömde att jag inte var ensam och någon kunde se.. Det hela slutade iaf med att jag vaknade halvsvettig eftersom jag inte fick lufta rumpan i drömmen.. och därmed inte heller i verkligheten.. Det är läskiigt vad drömmar kan göra med den!

Ps: Det är inte jag på bilden ;) Ej heller är det någon i min närhet.. I wish it was.. eller att jag iaf hade kunnat få drömma om en läcker bit som han och inte om en liten tanig ful kille.. men som sagt, man får inte alltid välja! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91