GI mellis!


Jodå jag håller fortfarande på med GI. Är inne på andra veckan av rivstarten nu. Hur går det då kanske någon där ute undrar. Det går bra! Jag är inte lika sugen på sötsaker längre, fast visst fan blir jag sugen ibland, men jag står emot! Jag ska inte ljuga och säga att jag är proppmätt jämt, men jag kan hålla med om att man står sig längre på fett och protein än snabba kolhydrater.

Just det ja håll på att glömma skriva resultatet hittills i siffror. Har som bekant inte vägt mig, dock tg jag mina mått innan jag började (1½ vecka sen). Midjemåttet har minskat med 6 cm, höfterna med 2 cm och studsen även den med 2 cm. Att jag minskat mest i midjan va ingen större chock eftersom jag vet att jag lätt svullnar upp runt magen om jag äter mycket snabba kolhydrater, dvs godis! Något som det blivit lite mycket av i sommar.. *hehe*

Ovan har ni mitt favorit mellanmål som består av turkisk yoghurt (den med 10% fetthalt är helt klart godast, men den med 3,5% funkar faktiskt oxå), ett gäng hackade cashewnötter, några torkade hackade aprikoser och för att lyxa till det hela så ringlar jag över lite flytande honung! Väldigt smarrigt om ni frågar mig! =)

Kommentarer
Postat av: NINA

GI funkar det verkligen?*

Jag tröttnade efter två darXD Hellre äter ja Bara pasta än Bara kött;)



//NINA

Postat av: Linda

NINA: Hittills så tycker jag att det funkar riktigt bra! Men jag tror att olika dieter passar för olika människor, så att käka en massa pasta kanske är rätt väg för dig =)

2008-08-01 @ 10:44:07
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: sara

Wow! 6 cm låter rätt mycket. Kanske värt att prova?

2008-08-02 @ 18:55:47
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91