About me! =)

1) Vad åt du till frukost?
Scrambled eggs and bacon
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Se inlägget nedan =)
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Från Alle som klagade på värmen i bussen, jag är beredd att hålla med!
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Grå
5) När var du arg senast?
Hmm.. brukar inte va arg så ofta.. va väl kanske när jag åkte husbil med mina föräldrar i en vecka i Norge, tre pers på ca fem kvadratmeter inbjuder lätt till lite konflikt.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Då jag klarade "slingan" i Falköping under 14 minuter.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Kommer inte på något speciellt så jag får väl säga, på tok för mycket läxor.
8) Yoga eller löpning?
Hatar löpning, men jag skulle gärna testa yoga.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Äter allt! Oki kanske inte allt, men det mesta. Men oxfilé smäller nog högre än pasta bolognese.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Det varierar, just nu prenumererar jag på Cosmopolitan
11) Favoritkaraktär i deckare?
Mikael Blomqvist i Stieg Larssons böcker.
12) Teveprogram du aldrig missar?
Deseperate houseviwes
13) Vem är du avundsjuk på?
Folk som har semester och kan ligga vid en strand och njuta.
14) Din bästa revansch?
Ingen specifik, men kanske när man vinner en diskusion med en gammal besservisser till gubbe som tror han vet allt. Då känns det gött!
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Avstår från att svara här med tanke på dåtida, nutida och framtida arbetsgivare.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Söta djur som hundar och katter, never!
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Inte en aning.. aldrig tänkt på..
18) Kaffe eller te?
Både och!
19) Skostorlek?
41, nästan 42
20) Hur ofta är du på IKEA?
Inte tillräckligt.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
En stor lägenhet istan med takterass, en bil, en segelbåt, kläder och några dyra väskor (tveksamt om fem miljoner skulle räcka till allt det...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91