Hej HOPP!

435816-3
Guuud va fyndig man kan vara då! *hihi* Har varit riktigt duktig på att träna sen efter nyår, ca fyra fem gånger i veckan.. mycket stolt över detta! *asg* Hoppas nu bara att diciplinen håller i sig!

Brukar oftast åka och träna dirket efter jobbet eftersom bussen går i princip ända fram till SATS dörr i Västra Frölunda! Det jobbiga är bara om man somnar på bussen.. då är man varken speciellt sugen eller pigg på att träna när man kommer fram! Idag var det sjuuuukt nära att jag sket i det, men efter ett litet pep-talk med Åsa drog jag dit iaf! Det roliga är att alltid när jag väl är där så har jag inga problem att ge gärnet! Idag blev det armar och axlar... går sällan (läs:aldrig) på pass... överväger dock att testa dans-arobicsen.. nån gång i framtiden.. =)

Just det ja.. får ju inte glömma att slänga in en dagen outfit ;)


* Träningbyxor- H&M *nya* Helt perfekt passform och dessutom långa i benen!
* Linne- Lacoste
* Svarta skor (ej på bild)- Puma

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej gumman!! Oh vad roligt att du är tillbaka i bloggvärlden, nu kan jag hålla koll på dig igen!! Lovar att "visa" mig mer på din sida ;)

2008-01-31 @ 16:25:31
Postat av: Linda

Emily! Sensation! Du visar dig! *asg* Fortsätt gärna me det! *hihi*

Postat av: Angelicas Closet

Vad duktigt av dig!
=)

2008-01-31 @ 20:38:07
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91