Tillbax i Gbg!


Då var man hemma igen då. Känns både skönt och lite vemodigt att lämna lugnet där hemma. Ovan är ett kort från julafton. Jag hade piffat till mig för att gå i kyrkan, men det jäkla kyrkan va så kall så det var bara att behålla jackan på!

Hur som helst.. nackdelen med att komma hem efter att man varit borta är att man måste tvätta och städa, tråååkigt! :o( Men nu är det bara dammsugningen kvar, sen är det klart iaf! :o)

Föresten, jag kom på den brillianta ideén för några veckor sen efter en liten felsägning (som jag för övrigt garvade gott åt ett bra tag efteråt) att "tvätta + städa" borde kallas för "tväda"! Genialt visst är det? *asg* (ja, jag vet jag är konstig, men det står jag för) :o)

Nepp, nu ska jag sluta svammla och göra någt vettigt.. som att åka in till stan å shoppa! :o)
Kommentarer
Postat av: Tb

Joo, är det något man ibland drar sig för att göra och gärna skjuter upp är ju att städa. Tack vare bokning av tvättstuga så tycker jag att det är enklare att planera tvättningen dock.

2008-12-29 @ 20:54:18
Postat av: Anonym

Förlåt ett slitet uttryck men det är det som kommer till mig när jag ser dig på den bilden...du är så söt så man vill äta upp dig =)

2008-12-29 @ 21:09:37
Postat av: Tobbe

Förlåt ett slitet uttryck men det är det som kommer till mig när jag ser dig på den bilden...du är så söt så man vill äta upp dig =)

2008-12-29 @ 21:10:20
Postat av: Linda

Tb: Jo det är sant.. bokar man så blir det verkligen gjort.. fast det är rätt skönt att ha möjligheten att smita undan ibland oxå hihi



Tobbe: Slitet utryck eller ej.. tack!

2008-12-30 @ 10:50:01
Postat av: martin

Jag som trodde att jag var först med att komma på tvãda.... morr...jaja

2011-03-31 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91