Det här med lucia...

Då va det den 14 december då och Lucia. Jag ska strax bege mig till Vasakyrkan för att möta upp några vänner och se Göteborgs Lucia sjunga. Ska bli myisgt! Vill man märka av att det är lucia nu för tiden så får man ta ta tag i det själv. När man var liten och gick i skolan fick man sig en dos av luciatåg vara man sig ville eller inte! Hittade en bild från när jag var med i Falköpings luciatåg. Måst ha varit sista året på gymnasiet. Hade nästan glömt hur långt hår jag hade då! Känns inte som att det skulle kunna bli så långt längre även om jag skulle vilja..

Efter kyrkan är jag bjuden på middag till Emelies kompisar som jag aldrig träffat, kan säker bli mysigt! Tänkte befria frysen från lite lussekatter och ta med mig. Med fjäsk kommer man långt! *asg*

Hoppas ni får en skön kväll!

Kram!
Kommentarer
Postat av: Tb

Lucia förblir alltid lucia. Man känner igen dig "trots" det långa håret.

2008-12-14 @ 14:44:23
Postat av: Linda

Tb: Vilken tur.. ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91