Tjejmyskvällen i söndags..

I söndags kväll så hade vi tjejer i projektet myskväll, dvs fyra stycken inklusive mig själv. Det är så kul för jag gillar dem verkligen och skulle gärna umgås med dem privat "i vanliga fall" =) Vi va i Lindas lägenhet på hotellet och lagade mat och snackade skit (och en hel del sex =). Egentligen så skulle vi ha sett en film, men snacket snurrade på och rätt som det var va klockan tolv och det va hög tid att gå och lägga sig. Va sjukt trött igår, kan nog ha lite att göra med att det dracks endel vin.. synden straffar sig själv.. eller hur är det man brukar säga? ;)



Matlagning på gång.. inte så stort kök, men det funkar!


Voalla! Pastasallad med kyckling, feta. tomater, mango etc. Dessutom så hittade vi GB glass till dessert! =)


Ibland krävs det våld och två starka damer för att rå på en flaska vin! =)


Försökte fånga mysstämningen och provade att ta kort utan blixt, blev inget vidare!

Nu sitter jag och väntar på att skräddaren ska komma så jag kan prova kjolarna som jag beställt.. han är inte direkt känd för att vara punktlig så det är väl bara att öva på tålamodet antar jag... hatar folk som inte är i tid! Hmm.. så bra gick det.. ;)

Efter att skräddaren varit här ska vi kila bort och fixa naglarna.. man vill ju att de ska va snygga tills man åker hem! =)

Hoppas att ni får en mysig kväll! Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: anneli

fin blogg :)och härliga bilder

Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 och du kan få 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-26 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91