Fy farao va varmt!

God kväll! Idag har det varit helt otroligt varmt! 42 grader och fuktigt som fan! Smälter bort! Tack gode gud för att de iaf har hyffsad luftkonditionering på jobbet =) Grejen är bara att närmste "restaurang", som av förklaringa anledningar heter "Hålet-i-väggen" ligger typ 500 meter bort.. låter kanske inte så farligt, men att gå en kilometer i den värmen är inte kul! Imorn blir det tonfisk på burk med grönsaker för min del.. =)


Hålet-i-väggen.


Inne på Hålet-i-väggen. Lunch ink dricka för 8 personer går på ca 90 kr.

Va skitseg efter jobbet, men tog mig iaf ner till gymmet. Körde ben så nu känns dom som spagetti! Även gymmet va rätt varmt idag, ca 30 grader... Guuuud vad jag klagar! *asg* Efter gymmet blev det middag i Loungen, ingen orkade gå ut och svettas.. så det är faktiskt inte bara jag som tycker det är varmt förstår ni! =)

Här är lite bilder på lite av det som jag shoppat den senaste veckan..

CC-plånbok med en massa bra fack för kort. Saknade det i min gamla och försökte typ trycka in tre i varje..


En massa DVD filmer! Vill hitta Batman oxå! Såg en film som hette "Good luck Chuck" igår, den va riktigt rolig och en riktigt feel-good film! Rekomenderas varmt! Sen hittade jag ett jättefint sett med ögonskuggor oxå i bruna-, guld- och koppar- nyanser!

Nu ska jag slänga mig i sängen å kolla nån film. Hoppas ni haft en bra dag och får en skön kväll!

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha, det låter som att du är på en riktigt rolig resa bruden!:D

Hoppas allt är bra o att du lever livet!

Ha det bäst!

lite små avis :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91