Småblommiga klänningar is da shit! =)

435816-168435816-167435816-166
Gomorron gomooooorron!!! Igår damp ytterligare en katalog från Halens ner i brevinkastet. Är riktigt sugen på den vita
klänningen ovan, somrig, sockersöt och dessutom är det ju vansinigt trendigt med blommigt nu till sommaren! Den är min och din för den ringa summan av 249 kr (kod:1170 ger 25% rabatt)


Btw: Ska gå en promenda med Mr J imorn (han som drog till Australien), ser det inte riktigt som en dejt, mer som en träff en med riktigt skön och rolig kille som tyvärr känns aningen för klen för mig *asg* Men man kan väl va vänner, right! =)

Kommentarer
Postat av: Emsan

Ååh, vilka fina! jag älskar blommiga plagg! :)
Ha en bra dag!

Postat av: Amelie

Åååh, jag vill ha! Fast den blåa. Helt underbara.

Gå gärna in på min blogg och var med och tävla om ett smyckesset värt 250 kr från Barock.

2008-04-09 @ 16:04:57
URL: http://amelieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91