Bowling, Lounges, guys and lunch!

435816-153435816-152Igår va vi på Star Bolwing med jobbet på kvällen. Riktigt kul att bowla, men jag sög verkligen *haha* Men man kan ju inte va bra på allt! Efteråt gick jag och Anna vidare till Lounges (de andra bangade, tråkmånsar!) Schyst ställe, men väldigt kallt uppe på takterassen! Träffade lite blandad konfetti av folk. På vägen hem sa jag hej till Mr T som va på Excet. Fick även ett kryptiskt meddeland av Mr J (ni vet han som dumpade mig för sitt jobb) under kvällen..

Nu ska jag snart iväg och luncha med Emelie å Emily, sen bär det av till Trollhättan och en annan Emelies 25-års fest! =)

Dagens outfit:
* Svart kjol med fickor från Åhlens *ny*
* Turkos topp- Vila *ny*
* Svarta strumpisar- Åhlens
* Svarta pumps- Vaga bond *nya*
* Kofta- Vila
* Turkos borch- Gift

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Fin outfit! :)
Hoppas du får en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91