Vårjacka- skinnjacka..

Hela förra våren så letade jag efter en svart skinnjacka, men hittade aldrig någon som jag gillade till 100%. Att jag har långa armar gör ju inte direkt det hela enklare. Dessutom så vill jag ha en som är lite annorlunda och inte en "Vero moda" jacka som var och varannan kotte har..

Jag sufade in på
Bubbleroom nyss och såg den här! Den är inte i riktigt skinn, men jag tyckte den var cool. För 249 kr så var jag tvungen att klicka hem den! Dock så är jag lite skeptisk till att den kommer att passa.. jag menar, efter att ha gått ignom alla affärerna förra året utan resultat så vad är det då som säger att denna skulle passa? Nåja, jag kände att det var värt ett försök iaf =)

Och nej, jag ska villigt erkänn att jag inte varit inne på NK och dyra märkesaffärer och spanat..hehe Där hade det kanske funnits någon, men då hade de väl förmodligen kostat en slant oxå!

Kommentarer
Postat av: veronica

Svar Linda: Tack, jag älskar också rosor!Tapeten är en beställningsvara från Duro Tapeter. Finns dock inte på deras hemsida.

Postat av: LINDA

Snygg och cool jacka! Är det äkta skinn?

2009-02-22 @ 16:54:15
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91