Brödkorg..


Hittade denna på Åhlens för ett tag sen. Nu ska det bra bakas lite bröd oxå, men just det, det går ju inte för jag är i Säffle =( Nåja, jag slapp iaf undan att bo på hotell denna veckan. En tant på Säfflebostäder ringde när jag satt på tåget upp och sa att hon hade en kontakt på sjukhuset som hade lägenheter som de lånar ut till läkare, så nu bor jag i en sån tills på fredag. Ett plus är att det finns rena lakan, handukar och jag slipper att städa innan jag sticker! =) Fast jag börjar bli lite trött på att flänga omkring nu... Helgen i Trollhättan var hur bra som helst! Cocktailpartylördagen och mys i dubbelsängen framför tven med de enorma resterna av godisetsöndag.

Var ute och gick drygt en halv mil idag med mina nya vikter runt handlederna. Det kändes bra, men det ska bli intressant och se om man får någon träningsvärk i armarna av det. För ovanlighetens skull så hoppas jag på det så man vet att det gett något. =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91