Trött på snön...

Åhhhh vad jag är trött på det här snökaoset nu!!! Det totalförstörde mitt fina humör igår! Jag och Joel skulle stanna till för att köpa mat åt honom, men alla parkeringsplatser var totalt igensnöade vilket gjorde att ingen kom fram nån stans. Folk blev sura, jag blev sur och sen ledde det till att jag blev sur på allt annat i mitt liv som jag tyckte va fel just då, och då menar jag verkligen ALLT! Tänk att en händelse kan dra ner humöret så. Jag som var glad innan och såg fram emot en supermysig kväll. Och nej, jag kan tyvärr inte skylla på PMS. =)
Kommentarer
Postat av: Madelene

Ibland kan en liiiten händelse stjälpa en hel dags bra humör å man har inget å skylla på men jobbigt som satan é d för d kliar i hela kroppen av irritation!

Hoppas dagen idag blir bättre! =)

2010-02-24 @ 10:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91