Få tillbaka pengarna utan kvitto!

För några dagar sen så köpte jag ett par leggings på New Yorker. Efter att ha använt dem en gång så upptäckte jag att de var av apdålig kvalité och att de nästan sprack i sömarna. Jag gissade på att det kanske kunde bli problem att lämna tillbaka dem då jag inte fick något kvitto när jag köpte dem. OCH det var det! *haha* De hävdade att det var bådas ansvar att ett kvitto ges ut *hrmf* MEN då jag saknade kvitto så sa det att det gick lika bra med ett kontoutdrag där man såg att pengarna dragits. Så jag kilade in på Swedbank och fixade ett sådant, vilket kirrade biffen! Nu vet jag inte om alla affärer resonerar på samma sätt, men det är väl kanske värt ett försök iaf om man förlorat kvittot (eller inte fått något). Ytterligare en bra anledning att handla med kortet och inte med kontanter! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91