Fluffa till håret produkt!


Köpte den här flaskan med "volym pudret" DUST IT från Osis+ för ett tag sen. Tanken är att man ska gnugga in det i hårrötterna för att få upp volym. Känslan på håret blir lite klibbig fast torr på något vis.. ni fattar va? *hehe* Hur som helst så tycker jag att den va rätt bra för att få bort den platta känslan och att fluffa upp det lite!

En annan produkt som jag inte kan klara mig utan är ögonbrynsfärgen från Depend! Utan denna så skulle mina ögonbryn se ut som hos en albino.  Jag skulle gissa på att jag färgar brynen max en gång i månaden. Jag minns när jag var yngre och inte hade upptäckt den här produkten, då kunde jag stå i 20 minuter framför spegeln för att få till två lika dan bryn! Hemska minnen!

Ikväll så ska jag bowla och käka med jobbet. Ska bli kul för dels så var det länge en vi hade nån träff och dels så var det evigheter sen jag bowlade! Wish me luck! =)
Kommentarer
Postat av: - H*

- måste köpa en sådan till håret och pröva then :)

Postat av: Amanda

Åh, har haft dust it ganska länge nu, fungerar riktigt bra tycker jag :)

2009-09-03 @ 17:12:33
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Tb

Luck to you!

2009-09-03 @ 20:02:39
Postat av: Anja

Båda produkter är favoriter hos mig! :)

2009-09-03 @ 20:20:34
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91