Sko dilemma!


Minns ni bootsen som jag bloggade om för ett tag sen som fanns på CC Skor i Sturegallerian? Hur som helst så var jag förbi där och kollade in dem när jag var uppe, 4000 spänn kostade de! Liiite för mycket för min plånbok! Köpte ett par andra bootsZARA för några dagar sen helt i skinn, men igår hittade jag de längst ner till höger på Monki! Vet inte vilka jag tycker är snyggast!?!?! Ett stort minus för Monki-bootsen är att de är i plast, men de kostade bara 500 kr. Kanske borde man köpa båda ändå.. *hehe*

Kommentarer
Postat av: Sara - 17 & mamma i januari

Hejsan! Läser att du är intresserad av skönhet :) Tipsa mig, med Sveriges konstigaste och torraste hy, om någon bra foundation! :)

Postat av: Annie

Tycker du ska behålla dom från zara.. eller vänta några veckor, dom får ju in nytt hela tiden =) Köpte ett par "boots" för 400 med nitband runt där för ett tag sen men lämnade tillbaka dom.. Men det var lite kul för du och jag har samma storlek, och bootsen hittade jag där nere på barn/ungdomsavdelningen, så det är ett tips om du inte redan kikat där nere.



Monki-bootsen har jag också kikat på..tycker dom var rätt fina faktiskt, och billiga dessutom vilket är det viktigaste haha.



2009-09-03 @ 10:21:04
Postat av: Angelicas Closet

Hoppa över dom från Monki! Det är bättre med skor i skinn :)

2009-09-03 @ 11:11:37
URL: http://www.angelicascloset.se
Postat av: Linda

Annie: Ja det vetti tusan hur jag ska göra! Skulle ju kunna köpa dem, ha dem hemma å klämma lite på dem och lämna tillbaka dem om jag kommer på att jag inte vill ha dem..

2009-09-03 @ 12:43:13
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag tycker att du ska nöja dig med de du köpt från Zara för de är skitsnygga! Och så är det ju ett väldigt stort plus att de är i skinn.

2009-09-03 @ 12:59:04
Postat av: Noretstar

sv: ja visst är den.



OMG vilka snygga skor! Behåll dem i skinn tycker jag och strunta i Monki. Även om de är snygga så är det ju bara plast.

2009-09-03 @ 13:58:23
URL: http://noretstar.blogg.se/
Postat av: Majsan

De från Monki var ju snygg, men äkta skinn är alltid bäst och håller längst.



Svar: haha tack, bara jag som är rent allmänt anti fötter :)

2009-09-03 @ 14:44:31
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: maddie

De från Monki var snyggast tycker jag!

2009-09-04 @ 10:55:29
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91