Helgen som gick i bilder!


I fredags så åkte jag hem till mina föräldrar för lite kvalitetsmys och för att mumsa i mig massor av smaskig äppelpaj! =) I lördags så åkte jag och Emily till Skövde för att shoppa lite och vuxna (som vi tydligen numera bör kalla oss..) så var vi där när det öppnade för att slippa allt folk. Vilket resulterade i att vi fick sitta utanför affärerna och vänta tills de drog upp gallrena och då smet vi in så två andra fanatiska shoppare *haha* Fast det var faktiskt ganska skönt att vi kom när vi kom för vid elva-tiden sket det till och det kryllade av galna människor!

På lördag eftermiddag kom mina härliga gudföräldrar och vi satt och snackade tills det var dags för mig att dra ut på middag med Emily, Emma, Empa och Carro. Himlans mysig och väldigt rolig serveringspersonal på ett lite tafatt sätt! *haha* Tyvärr så blev det inga kort tagna för min kamera dog.. =(

På söndag var jag uppe med tuppen och gick milen på Mösseberg och tog lite höstkort. Jag älskar verkligen den höga friska luften på hösten!


På Mösseberg finns förutom motionsspår en djurpark och flera lekplatser som jag älskade när jag var liten! Jag var väldigt nära på att slänga mig på linbanan bara för old time's sake..


Det hade inte riktigt blivit så höstfint som jag hoppats på, men några vackert färgade träd var där iaf! =)

På söndag kväll så hade jag och Mr J tacokväll och såg "Hitch" som gick på tven. Jag kommer aldrg att sluta förundras över hur mycket den människan kan äta! *asg*
Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken søt hæst! /K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91