Gårdagens klädsel+ svammel


Ny vinröd tröja köpt på Toppen på Kungsgatan i Gbg, matchande vinrött nagellack, leggings från H&M, over-knee mocca stövlar från Bianco, omlott skärp köpt i Kina, halsband från Kappahl, stor silver ring köpt i Mexico.

Gårdagens AW på Incontro var trevlig, men jag drog mig hemmåt ganska tidigt. På vägen så handlade jag på Konsum Avenyn. Hur bra är det inte med affärer som håller öppet till kl 23 varje dag?!

Idag så vaknade jag till min stora förvåning pigg och utvilad klockan kvart över åtta! Jag tycker det är helt underbart at vakna vid den tiden av sig själv för då har man hela förmddagen på sig att göra en massa grejer! Och det har jag gjort! Jag har bakat en sats med bröd och tre sorters kakor. Jag smakade lite på kanterna och de var goda vill jag lova! *hehe*

Solen skiner och det är riktigt varmt ute. Mr J kommer och plockar upp mig vilken sekund som helst för en tur till havet! Svårt bara att veta vad man ska sätta på sig så här på hösten. Jag kör på en mysig stickad tröja och håller tummarna för att det inte blir för vamt!

Hoppas ni får en underbar helg! Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Tobbe

Wonderful!

2009-09-19 @ 15:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91