En fejkad dagens + svammel


Som sagt, jag han inte riktigt blogga förra veckan så här kommer ytterligare en gammal dagens:

Klänning från Lindex, svarat strumpbyxor, moccastövlar från Tamaris, guldklocka från Guess

Igår hade jag dejt med Mr J igen. Kändes riktigt riktigt bra! =) Först så var vi runt och spanade på lampor. Vi hittade en asgrym på en lampaffär i Sisjön! Sen hade Bolagret som vanligt en hel del schysta grejer! Innan vi drog hem så köpte vi ThaimatAxels ThaiAxel Dahlströms torg. Nummer 4 där med kokosmjölk, chili, kyckling och jordnötter is to die for! Man får gigantiska portioner och min kommer att räckta till tre gånger, Mr J's räckte till en. Han äter verkligen som en häst! Orättvist det där, jag vill oxå kunna äta som en häst utan att lägga på mig ett gram!

Ikväll blir det gymmet och sen ska jag fika med Issa.. Ha det gott alla glada!
Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänkte bara önska dig en fin dag :)

Spana gärna in min nya design och säg vad du tycker om den :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91