Dagens outfit + svammel


Stickad tröja från H&M, glansiga leggings från Lindex, omlott nitskärp köpt i Kina, silverörhängen med kristall köpta i Kina

Sjukt dålig hårdag idag vilket resulterade i en fläta! Ibland så är jag lite extra glad över att ha långt hår. Har man en dålig hårdag så kan man bara sätta upp det och ingen anar någonting! *asg*

Imorgon är det fredag.. igen! Lovely! Då åker jag hem till Falköping efter jobbet för att mysa med mina föräldrar och för att träffa Emily en sväng. Jag ska även lägga vantarna på spelet som Emilys föräldrar köpt till mig Ullared.
Ullared är bra på mycket grejer.. om man inte är ute efter kläder. Jag brukar bl a köpa på mig diverse köksprylar, inredningsgerejer, påslakarn, handdukar, schampo, dvd-skivor och spel när jag är där! Spelet som de köpt heter "
Med vilda gester" och måste vara världshistoriens roligaste spel! Eller så har jag spelat det med väldigt roliga männsikor som påverkat mitt omdöme en aning, inte helt omöjligt. Emily är sjukt kul när hon gör sina charader! Love you girl! Sitter här och smågarvar lite för mig själv när jag tänker på det.. Egentligen så borde vi smygfilma dig när du agerar och lägga ut på youtube så även andra kan kikna av skratt! *hihi*
Kommentarer
Postat av: Empa

Haha, hon e verkligen grym på de:) ses imorgon! Kramkram

2009-09-25 @ 07:01:51
Postat av: Emily

Vad roligt att man kan glädja! Spelet är galet roligt! Ska bli så otroligt kul nästa helg...lovar att bjuda på mig själv! :)

2009-09-25 @ 07:32:30
Postat av: Linda

Töser: Ska bli mysigt imorn! =) Och Emily.. det låter mycket bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91