Ny jättefin klänning!

Egentligen så skulle jag ju inte köpa någon ny kläning till festen imorn, MEN när jag sprang på den här inne på Cubus för ynka 199 kr så kunde jag inte låta bli att köpa den! Love it! Dessutom så fick man 30% rabatt så det blev nästan gratis ;o) Jag ska ha en massa halsband av pärlor och silver till så att det blir lite Chanelig look över det hela tänkte jag!

Killen med
bilen som jag var och kikade på i onsdags ringde förut och sa att han hittat en annan bil han ville köpa och att han nu kunde tänka sig gå ner i pris. Så nu kanske det blir en Ford Focus trots allt!!! =)

Mr J och han polare var här en sväng innan konserten de skulle på så jag gödde dem med lite hemmagjord pizza. Helt otroligt vad lite det blir kvar med karlar i huset! Fast något annat hade jag ju inte väntat mig vid det här laget! *hehe* Ett hett tips är att strimla zucchini och ha på pizzan, både matigt och gott!
Kommentarer
Postat av: nickie

Jätte snygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91