När bilnyckln hamnar under sätet..

Jag gjorde en sån här igår igen och jag kan säga att vilken maträtt man än lagar så går det bra mycket snabbare att göra den andra gången! Pastagratäng är verkligen bra lunchlådemat, det är gott och det är lätt att göra mycket! =)

Igår träffade jag Mr J igen. Vi har inte setts på hela helgen så det var lite extra mysigt igår.. =) Tror verkligen att jag hittat en keeper i honom. Vi synkar hur bra som helst och han är självsäker och så där lite lagom knäpp som jag gillar! =)

Idag tog jag bilen till jobbet för första gången. Började inte så bra när jag insåg att för att öppna garagedörren så var jag tvungen att använda den elektroniska nycklen som jag har i samma nyckelknipa som bilnycklen, som satt i bilen, som var på. Detta resulterade i att jag var tvungen att stänga av bilen för att kunna öppna dörren, men sen han jag inte starta bilen tillräckligt snabbt igen förän porten åkte ner igen. Då kom jag på den fenomenala idén att ta ur den elektroniska nycklen ur nyckelknipan, allt väl så långt.. tills jag tappade den lilla rackaren mellan stolarna! Fick går ur bilen och försöka fiska fram den under sätet. Som tuuur var så hade den iaf haft vett nog att inte glida ner i något litet skrymsle! Så efter typ 5 minuter så var jag ute ur garaget! *asg*

Dagens läxa: Ha inte bilnycklen och nycklen till garaget i samma nyckelknipa! Eller vid närmare eftertanke, skaffa en nån form av anordning till nyckeln som går att kroka ur.. =)

Underbart fint väder här i Göteborg idag! Får nog bli en liten promenad på luchen..  =) C ya! KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91