Gårdagens outfit + svammel


Blå tröjklänning från H&M, svarta glansiga leggings från Lindex, boots från ZARA, omlott nitbälte och stor herrklocka köpta i Kina, kristallörhängen köpta i Thailand, ring från Miss Dee (25-års present från Åsa)

Ni får ha överseende med den något förställda posen på första bilen.. something went wrong! *hehe*

Jag är pigg idag!!! Känns så underbart! De senaste dagrna har jag känt mig apseg och haft lite känningar i halsen, men idag är det som bortblåst! Måste varit de där kakorna som jag smaskade i mig igår kväll som gjorde susen! *hehe*

Ikväll ska jag och Mr J till en kompis till honom och säga hej. Det blir första polaren jag träffar så det ska bli lite intressant =) Lite senare på kvällen ska jag introducera Åsa för honom.. Det är nu allt står på spel Mr J! *haha* Nejdå, jag är inte speciellt orolig för att det inte ska "klicka" =)

Innan allt ovan nämt så tänkte jag faktiskt svänga förbi Linnésolariet och bättra på brännan lite så jag är fräsch till morgondagens party! *hihi*

Förutom festen på lördag och allt trevligt sällskap så ser jag fram emot en sak till.. marknadskaramellerna från Mariannelund som Emily kommer att ha med till mig! Och nåde henne om hon glömmer dem.. då kommer hon inte innanför dörren! *tihii* 
Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt! =)

Postat av: Tobbe

Mycket, mycket snyggt! Bra jobbat! =)

2009-10-02 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91