Dagens outfit + bilköp?


Vitt linne från H&M, kavaj från Vila, glansiga leggings från Lindex, nitbälte från Lindex, boots från ZARA, halsband köpt i Smögen, silverring köpt i Mexcio

Jag har precis målat naglarna och sitter nu och mumsar på väldigt goda marknadskarameller från Mariannelund som Emily har köpt till mig! Det är helt sjukt va bra nagellacket sitter om man slipar ovansidan av naglarna. Jag är inte speciellt rädd om mina naglar, men ändå så såg naglarna helt okej ut trots att det var över en vecka sen jag målade dem sist.. =)

Imorn ska jag kolla på en bil!!! En Ford Focus flexifuel halvkombi:
Jag har ägnat X antal timmar idag åt att surfa runt efter tips för ett lyckat bilköp samt sökt information om Ford Focus. Så nu känner jag mig förberedd för att kolla in bilen imorgon!

Vad gjorde man innan det fanns internet egentligen? Blev blåst?

Hoppas att bilen är lika fin som den ser ut på bilderna!

Desperate Houseviwes har precis börjat för säsongen, icke att missa! =)
Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad söt outfit! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91