Doppresent?!

Min brorsdotter Beatrice ska snart döpas och jag klurade lite på vad jag skulle köpa i doppresent. Helst av allt så vill jag köpa något som inte bara blir liggandes i en byrolåda och samlar damm och då kom jag på att ett personligt namnhalsband kanske skulle vara en bra idé! När hon blir äldre så kan hon ju bara byta ut kedjan mot en större och fortsätta att använda det om hon vill. Känns inte ett sånt här halsband hyffsat tidlöst så säg.. =)

Halsbandet hittade jag på den
här hemsidan. De har dessutom en massa andra fina grejer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: åh det tror jag säkert! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91