Ring & bälte från Bikbok



Idag efter jobbet så ska jag göra lite ärenden på stan, bl a så tänkte jag spana in ovan nämda saker på Bikbok. Grymt snygg ring och bälte!

Sen tänkte jag sätta mig på ett café och plugga på skepparutbildningen i väntan på att kursen ska börja vid halv sju. Jag ser faktiskt fram emot att sätta mig där själv med en kopp te och läsa lite, ska bli mysigt! =)

När jag kommer hem ikväll så ska jag baka fredagsfika till jobbet. Den här veckan blir det nog mintkladdkaka med mini marshmallows i. =)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag gilla ringen :)

Postat av: nickie

bältet är en 100 poängare! skit snyggt

2009-11-04 @ 15:29:19
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91