Klänning med puffärmar



Hoppsan.. på den bilden så såg man inte allt för munter ut! *hehe* Men ignorera minen och kolla istället in den fina klänningen med små puffärmar.. =) Den inhadlades på Bikbok i lördags och kommer att få fungera som topp eller tunika över ett par tjocka leggings för min del, då den är i kortaste laget på mig. Att flasha baken (som allt för många unga gör..) i ett par strumpbyxor med en minimal "klänning"/tröja över är bland det fulaste och trashigast som finns!

"Råkade" även få med mig ett par öhängen hem från Åhlens.. =)
Kommentarer
Postat av: Jennie

Läcker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91