Julpyssel!

När jag var mindre så var jag en riktigt hejare på att julpyssla. Nu mera så känns det aldrig som att man har tid eller ro att sätta sig ner och greja. Fast jag måste säga att jag saknar det. Jag minns när jag stängde in mig i mitt flickrum, satte på julmusik och knåpade ihop julklappar. Vissa mer lyckade än andra *haha* Minns iaf att det var en mysig känlsa. Hittade lite bilder på de mer lyckade pysselprojekten som jag gjort:

 
Julgranskula med bilder på mina vänner, tyghjärtan, glittra hjärtan av oasis att hänga i granen eller till blomsterdekorationer (klickbara bilder).

En bra grej om man är pysselsugen är att köpa en pysselpåse, där finns allt som behövs för ändamålet =) Materialet till de två första bildern hiitar man på Panuro:


Nedanstående pysselpåsar finns på Rusta. Tycker de känns mer lovande (och prisvärda ;o) än de från Panduro!
Kommentarer
Postat av: Emily

Den där julgranskulan känner jag igen! :) Jag har en sån som ligger och väntar på att få hängas upp i julgranen med. Bara julgranen som saknas...får nog vänta ett par veckor med den! :)

2009-12-01 @ 07:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91