Helgen som gick! =)

I helgen var jag och Joel (ja det är officiellt nu ;o) hemma i Falköping och hälsade på. Vi var inte hemma förän rätt sent i fredags då Joel (som har visat sig vara den förståndiga i det här förhållandet.. *hehe*) insisterade på att vi skulle byta till vinterdäck innan vi åkte. Efter två timmar ute i kylan så var jag hyffsat bitter när vi väl gav oss iväg. På vägen hem så stannade vi på Allum för att käka lite och köpa färdgodis (bilderna nedan). När vi hade ca fyra mil kvar hem så började det toksnöa!

I lördags så visade jag honom den stora metropolen Falköping inklusive den nya bowlinghallen, riktigt fräsch var den! OCH dessutom så vann jag över bowlingproffset Joel, det kan jag leva på länge! *hihi* På lördag kväll så var vi hemma hos Emily och Dennis på middag och spel, hur kul som helst! (Emily, glöm inte skicka receptet på den goda maten till mig!).

I söndags så var vi uppe på berget en sväng och sen på Falbygdens ost. Fick faktiskt lite julkänslor av alla julgrejerna! Och mer sånt blir det på torsdag då jag och Jossan ska på julmarknad på Tjolöholmsslott!


Efter att Joel sölat ner HELA bordet med cola och vi diskret förflyttat oss till bordet bredvid spärrar städaren demonstrativt av området med gula skyltar och muttrar något om "vuxna barn".. Förstår inte alls hur han tänkte där.. ;o)


Vadå godisfria kassor? Vilken diskriminering! (vi ställer oss i den lååånga icke godisfria kassan) Efter ett tag konstaterar vi att de nog menar att det inte finns något godis vid de kassorna och inte att man inte får KÖPA godis där.. Vi bytte kö..;o) Ibland så har man otur när man tänker helt enkelt..


Jag och Joel för några veckor sen..
Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina ni är.

Postat av: Emily

Åg vilken rolig kväll vi hade! Vet inte om jag kan ana en röd tråd när ni är i farten. Söndagen var jag inte allt för aktiv. Vågar knappt tänka på glöggfesten...hur ska det sluta!! ;)

2009-11-19 @ 18:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91