Julgransbelysning för 20 kronor

När jag var inne på Myrornas en sväng i helgen för att leta ram till Jossan så såg jag att de hade julgransbelysning, precis det som jag tänkt köpa här i dagarna. Mitt bland alla lådor så ser jag den här till vänster.

Precis en sån här belysning har vi hemma och den är säkert 30 år gammal (eller vad tror ni mamma och pappa?). Hur som helst så är det denna belysning som har fungerat bäst och den har använts år efter år. Så när jag såg att det fanns en lika dan som fungerade så var det bara att slå till! *hihi*

Så nu har vi belysning i granen til Glöggfesten mina vänner! =)


Kommentarer
Postat av: hannah

Gammalt är bäst kvalitet!! Utan tvekan:)

Postat av: Pappa

Vet inte var den kommit ifrån från början.

30 år räcker nog inte.

The best of the best.

Pappa

2009-11-23 @ 17:36:27
Postat av: Emmelist

haha ja jag vet... skrev det bara en gång... kom på sen att det betydde dagens stöld :) men har som inte orkat ändra. haha :) lovar att ändra till nästa gång :)

2009-11-23 @ 17:43:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad härligt med en stämmningsfull julgransbelysning (det var två ovanligt långa ord... hehe) till glöggfesten!! Ska bli mysigt o kul! =)

2009-11-23 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91