Ullared shoppingen! =)

Igår så var jag i Ullared med Sabina, Åsa och Emily! Det var ingen kö in alls in och jag har nog aldrig varit där när det varit så lugnt, hur skönt som helst! I tre timmar gick vi runt där inne och shoppade en massa bra saker, bland annat:


Vita randiga bumullssatin lakan, grå badlakan och handdukar, barnkläder och leksaker till Beatrice, fotoalbum, nackkudde för bilresor, juliga knäck- och muffinsformar, glöggslev, pepparkakasdeg, julgransfot, julgransmatta, glöggmuggar, massor av ljus, ljusfat, gasoltändare, skedar, julklappsetiketter, marshaller, tvål, tvättmedel, lackleggings, sockar, startkablar, isskarpa, hårspray, "snösparay" till fönstren", make up remover, tandkräm, servetter, två spel, sax, julkort, digestive, sambal olek, pasta, paketstöre, cellofan tec.


Visst blev det fräscht med de nya lakanen?! =)

Eftersom jag var på Gekås igår så känner jag att jag faktiskt måste se Kanlas 5's
serie om varuhuset ikväll kl 20:00! =)
Kommentarer
Postat av: Mattias

härligt

Postat av: Anonym

sv: Skärpet är från bikbok =) Vad kul med ullared det var länge sedan jag var där!!

2009-11-02 @ 16:21:25
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91